Vybraný příspěvek

,,Hvězdička nebo křížek" ? ,,Cibule nebo pistole" ? ,,ŽIVOT, ZDRAVÍ nebo zmírání..i po parcích, v lesích, národa Českého ?

www.GreenSystemsInfo.blogspot.com Zdravím tímto zde srdečně Vás všechny, .. ..no, a kde zde začít..? Napadá mne jedna podstatná z...

čtvrtek 27. února 2020

Zvrácenosti systémů v České republice, zvrácenost tak systému toho samého:

Čím začít ?
Tak, třeba takto: ,,Zvrácenost církví"
Na straně jedné celibát kněžích, kteří se k tomu zavázali ve vztahu k církvi, s hojným i deviantním chováním pak..
Na straně další pak můžeme vidět některé z těchto kněžích, říkajíc o sobě, že dodržují přísný celibát, avšak, kážící mši svatou v církvi, kde celibát kněžích není vyžadován, tedy v církvi ,,Česko bratrské evangelické", kde káží i ženy. Ovšem..název této církve hovoří pouze o mužích..tedy jakési, takés..,,ha" asi i..rádoby divadlo..
~~
,,Starý dobrý okultismus Českého rozhlasu", zaznělo éterem v něm, po té, co jsem se svěřil po emailu své lékařce, že mi toto téma v životě nedělává dobře.
Rétorika moderátorů, moderátorek Českého rozhlasu Plus a dalších Českých radiových vln ve stylu ,,putinismu", tedy, ve stylu snahy, trvalé, neutuchající, jednak mi v kartelu s dalšími jejich ,,kumpány, kumpánkami" se snažíc zesabotovat hacknuvšíc mi celý život, stylem nabourání se tak mi do života i reálně mi ho jak kde můžou zesabotovat..
~~
Premiér Český..nevím už ani kolikátý v řadě fašistou..
viz téma: ,,nezabavitelná částka exekutorem, insolvenčním správcem..
Fašisticko nacistická tak vláda a celá Česká politická garnitura ( vyjma nových v ní, Pirátů ), zparalyzovaný, ochromený, tak stát Česká republika
~~
Jakpak se Vám líbí tohle moje Vám, nám, ,,psaní " ??
~~
A do toho tohle Moje rčení:
,,Nechť STVOŘITEL převezme SPRAVEDLNOST Jeho, BOŽÍ, vždy ve správnou chvíli, DO SVÝCH RUKOU."
~~
~~
**Jesus of Nazareth**,
*nyní z Prahy*..**Jiří**.
~~
~~