Vybraný příspěvek

,,Hvězdička nebo křížek" ? ,,Cibule nebo pistole" ? ,,ŽIVOT, ZDRAVÍ nebo zmírání..i po parcích, v lesích, národa Českého ?

www.GreenSystemsInfo.blogspot.com Zdravím tímto zde srdečně Vás všechny, .. ..no, a kde zde začít..? Napadá mne jedna podstatná z...

úterý 28. ledna 2020

Český národ ,,na Lopatkách ,,SMRTI", polickou garniturou čtvrtstoletní..s Babišovci a s Komunisty, v závěsu též i s přisluhovači i, jak jsem pochopil, rádoby temnomagijními, některými i pracovníky, pracovnicemi, spolupracovníky, spolupracovnicemi, (snažící se o provozování temného okultismu i) Českého rozhlasu..i..který ne a ne si udělat po téhle stránce ve svých řadách personální pořáde..ček.., jakoby vše bylo dovoleno ( můj dojem, pocity). No, NENÍ, NEMÁTE, STVOŘITELEM VŠE dovoleno. To jste ještě, Lidé, nepochopili ? Ona to, legrace, opravdu, není. Je poněkud liché rčení, ,,Že nejde li o život, nejde o nic", (recesistické) jelikož ,,o život" JDE našim a jejich dětem, což sice není dnes až tak patrné, ale až tady nebudem, tak to těm dětem patrné bude, pokud dnes ,,FAŠISMUS" SVĚTA ten, i v České republice, bychom nezastavili, nevymýtili. Protože však Lidé jsou po léta laxní co jim o tomto sděluji, a ,,fašismus" na úkor zdraví, osudů, mnoha životů, vzkvétá, i v ČESKU, vím, že STVOŘITEL vzal již věc do svých rukou, před čímž jsem svět dlouhodobě, dokud to šlo, varoval. A taky vím, že bude v tom, STVOŘITEL důsledný, v likvidaci ,,fašismu" z planery Země, ve výmazu z Kosmu jej, do posledního zrnka prachu fašismu toho..tím si mohou být fašouni ti, světa, jisti. Vím, že tak se stane, ať jsem na Zemi, či na Nebi..v čase. Vím, že se znovu opakuji, že může moderátor například zase poznamenat si, že to mám textově stejný..No, mám, takřka to zas stejný, ale považuji za tento článek za důležitý. Berte na vědomí, Lidé, že Kosmos, ani planeta Země Vám NEpatří. Ani žádný člověk, ani žádná Duše. Na Zemi jste hosty, tak se podle toho k sobě, i k ní, v úctě, a jak se sluší, chovejte. Seč je nad Vámi stále ruka STVOŘITELE. Pokud jde o mne, sdělil jsem na tomto blogu, co bylo potřebné. Ale kolotoč s Vámi, s nikým, kolotoč politiky nehorázna, fašismu, nejapností, hrát nemám ani v úmyslu, ani potřebu, a ani nervy. Tak..ať jsou Vám, Lidé na Zemi, národe Český, národové, moje řádky zdejší k užitku. **Jesus of Nazareth**,*nyní z Prahy*..**Jiří**. || || Z hackathonu zbyla po zásahu Babiše normalizační Akce Z – Forum24